QUÈ FEM?

QUINES ACTIVITATS FEM?

ü Sortides pedagògiques.
ü Colònies.
ü Curs de natació.
ü Trobades de ZER.
ü Sortides a veure teatre, dansa, música,...
ü Activitats del poble.
ü Concert de Nadal.
ü Cantània
ü Sortides de descoberta de l’entorn.
ü I totes aquelles que motivin els aprenentatges dels i les alumnes.
ü Trobades amb les famílies.


COM HO FEM?
Partim de la idea que els infants són l’eix vertebrador al voltant del qual giren les nostres actuacions. Per tant, per desenvolupar la nostra tasca educativa partim dels interessos dels infants motivant-los a aprendre, i acompanyant-los en la construcció dels seus propis aprenentatges.

Per aconseguir portar a terme aquest objectiu potenciem  una línia metodològica, pedagògica i organitzativa basada en el diàleg i la coherència, que vetlla per la coeducació, el foment de la cohesió social i la inclusió.
ü Comencem el dia desitjant-nos un BON DIA tota l’escola.
ü  Padrins lectors
üEl treball per projectes.
ü El Pla de Treball
ü L’Experimentació
ü La vida pràctica
ü La participació de les famílies a l’aula
ü Les conferències dels alumnes
ü Les assemblees d’aula
ü  La Cooperativa

La mediació i resolució de conflictes, la gestió de les emocions, el respecte dels diferents ritmes aprenentatge i una bona acció tutorial seran l’eix transversal de qualsevol aprenentatge.  
És necessari un treball conjunt a tres bandes: la família, l’alumne i l’escola. Per tant donem molta importància a la relació d’aquests tres agents.

DE QUINS RECURSOS DISPOSEM?
ü Una biblioteca amb llibres de lectura i de consulta.
ü Aules amb pissarres interactives i de projecció.
ü Ordinadors a totes les aules.
ü Una pista poliesportiva.
ü Un hort escolar.

TENIR POCS ALUMNES VA BÉ?
El fet de tenir una ràtio més baixa a l’aula permet una millor atenció per part dels i de les mestres. Podem fer un seguiment més acurat de l’alumnat i detectar més ràpidament les seves necessitats.
També ens permet adaptar els diferents ritmes d’aprenentatges dels nens i nenes, fent-los participar de la construcció de coneixement a través de l’observació , la manipulació i l’experimentació.








Cap comentari:

Publica un comentari