ü
Sortides pedagògiques.
ü
Colònies.
ü
Curs de natació.
ü
Trobades de ZER.
ü
Sortides a veure teatre, dansa, música,...
ü
Activitats del poble.
ü
Concert de Nadal.
ü
Cantània
ü
Sortides de descoberta de l’entorn.
ü
I totes aquelles que motivin els aprenentatges dels i
les alumnes.
ü Trobades amb les famílies.
ü Trobades amb les famílies.
COM HO FEM?
Partim de la idea que els
infants són l’eix vertebrador al voltant del qual giren les nostres actuacions. Per tant, per
desenvolupar la nostra tasca educativa partim dels interessos dels infants
motivant-los a aprendre, i acompanyant-los en la construcció dels seus propis
aprenentatges.
Per aconseguir portar a terme aquest objectiu potenciem una
línia metodològica, pedagògica i organitzativa basada en el diàleg i la
coherència, que vetlla per la coeducació, el foment de la cohesió social i la
inclusió.
ü Comencem el dia desitjant-nos un BON DIA tota l’escola.
ü Padrins lectors
üEl treball per projectes.
ü Padrins lectors
üEl treball per projectes.
ü
El Pla de Treball
ü
L’Experimentació
ü
La vida pràctica
ü
La participació de les famílies a l’aula
ü
Les conferències dels alumnes
ü
Les assemblees d’aula
La mediació i resolució de conflictes, la gestió de les emocions, el
respecte dels diferents ritmes aprenentatge i una bona acció tutorial seran
l’eix transversal de qualsevol aprenentatge.
És
necessari un treball conjunt a tres bandes: la família, l’alumne i l’escola.
Per tant donem molta importància a la relació d’aquests tres agents.
DE QUINS RECURSOS DISPOSEM?
ü
Una biblioteca amb llibres de lectura i de consulta.
ü
Aules amb pissarres interactives i de projecció.
ü
Ordinadors a totes les aules.
ü
Una pista poliesportiva.
ü
Un hort escolar.
TENIR POCS ALUMNES VA BÉ?
El fet de
tenir una ràtio més baixa a l’aula permet una millor atenció per part dels i de
les mestres. Podem fer un seguiment més acurat de l’alumnat i detectar més
ràpidament les seves necessitats.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada